Opbrengst ‘kerstactie’ FC Klazienaveen verdubbeld door Klaverblad Verzekeringen

Klazienaveen – De opbrengst van de ‘kerstactie’ FC Klazienaveen is omgezet in waardebonnen voor die gezinnen die gebruik maken van de Voedselbank Klazienaveen. Hoofdsponsor Klaverblad Verzekeringen verdubbelde het bedrag!

Dit maakt de voetbalvereniging bekend op hun website. Iedereen mist de actie op het voetbalveld en een stukje beleving binnen het clubgebeuren. Dit deed het idee ontstaan voor een kerstactie: aandacht voor de sponsoren, voor de club en de medemens.

Voedselbank

FC Klazienaveen heeft als grootste vereniging in Klazienaveen altijd oog voor de medemens. Het is niet voor iedereen zo vanzelfsprekend om iedere avond een volledige warme maaltijd op tafel te kunnen zetten. Daarom heeft de voetbalvereniging de opbrengst van de kerstactie omgezet in waardebonnen voor die gezinnen die gebruik maken van de Voedselbank Klazienaveen.

Verdubbeld

De hoofdsponsor van de FC Klazienaveen, Klaverblad Verzekeringen, kreeg ook lucht van de spontane kerstactie. Klaverblad Verzekeringen twijfelde geen moment en verdubbelde het bedrag. De gelukkige gezinnen ontvangen nu niet alleen een tegoedbon van de slagerij Klaas Kuipers, maar ook een tegoedbon van Toscana-ijssalon/ Chocolaterie Klazienaveen in hun pakket, dat naar verwachting donderdag 14 januari uitgereikt kan gaan worden.